Erfaring?

Nogle gange må jeg tænke over min historie, min adfærd og mine tidligere måder at gøre ting på, før jeg kaster mig ud i lignende opgaver.

Nu er jeg i gang med at træne op til New York Marathon og der er naturligvis fint.
Men jeg vil gerne gå et lille skridt videre denne gang, nemlig få trænet hele kroppen samtidig med, at mit løb langsomt vender tilbage.
Og mit løb skal også gøre bedre. mere om det senere.

Forleden talte jeg så med en personlig træner, om et forløb over 6 måneder, fint program, kostplan og alt det sædvanlige.
Og det er sikkert godt nok.
Men…
For der sniger sig altid et men ind, ikke sandt.
Uagtet at jeg er klar til at gå igang på fuld tid med træning, er der en café, der skal passes også. Og der starter sæson´en NU og det giver bare ikke så satans meget tid til andet hele sommeren, og slet ikke tid til at køre frem og tilbage til en træner i Ringsted, 3-4 gange om ugen, når den tid transporten tager, kan bruges til løb eller styrketræning istedet.
Så historien fortæller mig, at jeg IKKE kommer afsted til alle de træninger.

Så hvad gør jeg så?

Jo, jeg tror jeg laver en aftale om et månedligt møde med en træner, bliver testet i et eller andet omfang, og så vil jeg prøve at følge et trænings-program med TRX også kaldet “Suspension training”.

Det kræver en lille investering i noget gear, tilpasse et simpelt program på ca. 30 minutter, som kan gøres hjemme.

Får jeg det gjort?

Hvis jeg husker på, hvor jeg er på vej hen, så gør jeg. Hvis jeg laver en aftale om et møde ca. hver måned til en test, så gør jeg.

Så det bliver løsningen på min styrketræning.

Mit løb?

Det vender jeg tilbage med.

God dag

Van Post

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.